OBER! OBER! aanbevelingsactie

Beveel jij OBER! OBER! aan?

Ken jij een organisatie in de retail, zorg of horeca die een impuls in gastvrijheid kan gebruiken? Beveel OBER! OBER! aan bij en bij een succesvolle nieuwe opdracht ontvangt je als dank een dinerbon ter waarde van €100.

Aanbevelingsactie OBER! OBER!

Hoe deelnemen?

Proces voor aanbevelers – Hoe te handelen

  1. Informatie verzamelen

    Zorg dat je alle relevante informatie hebt over OBER! OBER!, inclusief de diensten die we aanbieden, de voordelen van onze workshops en de details van deze aanbevelingsactie.

  2. Identificeer potentiële bedrijven

    Denk na over bedrijven in de zorg, retail of horeca die baat zouden hebben bij onze trainingen en workshops in gastvrijheid.

  3. Neem contact op

    Benader het potentiële bedrijf persoonlijk, telefonisch, via e-mail of via sociale media. Leg uit waarom je denkt dat ze zouden profiteren van onze diensten.

  4. Maak de connectie

    Vertel over ons, deel onze contactgegevens en maak een warme connectie. Vermeld de naam van het bedrijf en waar mogelijk de contactpersoon. Als je directe contactgegevens hebt is de kans van slagen groter. 

  5. Wij gaan aan de slag

    Wij gaan ons uiterste best doen om het bedrijf van onze training te voorzien. Wij voeren de gesprekken met het bedrijf en als er een opdracht uitkomt, ontvang jij de bon.

  6. De belonging


    Als het door jou aanbevolen bedrijf besluit om een workshop bij ons te boeken en de boeking is succesvol, ontvang je een dinerbon ter waarde van 100 euro. Deze wordt digitaal en kort na bevestiging naar je opgestuurd. 

  7. Belangrijk!

    Zelfaanbeveling is niet toegestaan. Als een bedrijf zichzelf aanbeveelt, is dit niet geldig en komt het bedrijf niet in aanmerking voor de dinerbon. Wel mag een medewerker zijn of haar bedrijf aanbevelen. 

Actievoorwaarden aanbevelingsactie

Definities:

    • Aanbeveler: De persoon of het bedrijf dat OBER! OBER! aanbeveelt aan een ander bedrijf.
    • Begunstigde: Het bedrijf in de zorg, retail, horeca of andere branche dat naar aanleiding van de aanbeveling een workshop bij ons afneemt.
    • Workshop: Een training in gastvrijheid aangeboden door OBER! OBER!.

Deelname:

    • Deze actie is geldig voor elke aanbeveler die OBER! OBER! aanbeveelt aan een bedrijf in de zorg, retail, horeca of andere branche.

Voorwaarden voor de dinerbon:

    • De aanbeveler komt in aanmerking voor een dinerbon ter waarde van 100 euro als de begunstigde een succesvolle opdracht plaatst voor minimaal één workshop in gastvrijheid. 
    • De dinerbon wordt digitaal verzonden naar het opgegeven e-mailadres van de aanbeveler.
    • De dinerbon is niet inwisselbaar voor contant geld en is niet overdraagbaar.

Verificatie:

    • OBER! OBER! behoudt zich het recht voor om de geldigheid van de aanbeveling te verifiëren. Valse aanbevelingen leiden tot diskwalificatie van de actie.

Algemene voorwaarden:

    • Deze actie kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen of kortingen.
    • OBER! OBER! behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden te wijzigen of de actie op elk moment te beëindigen zonder voorafgaande kennisgeving.
    • In gevallen waarin deze voorwaarden niet voorzien, neemt OBER! OBER! een bindende beslissing.

Privacy:

    • Persoonlijke gegevens van de aanbeveler worden vertrouwelijk behandeld en niet gedeeld met derden, tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de actie.

Zelfaanbeveling

    • Indien een bedrijf zichzelf aanbeveelt, wordt dit niet beschouwd als een geldige aanbeveling en komt het bedrijf niet in aanmerking voor de dinerbon. Wel mag een medewerker zijn of haar bedrijf aanbevelen.