
Marketing vs. Hospitality – deel 1
Geschreven door: OBER! OBER! “Is Jordy de marketeer en Stijn de hospitality trainer?” is een vraag die regelmatig aan ons wordt gesteld. Het ligt iets
Geschreven door: OBER! OBER! “Is Jordy de marketeer en Stijn de hospitality trainer?” is een vraag die regelmatig aan ons wordt gesteld. Het ligt iets
Introductie vanuit OBER! OBER! Je werkt in de gastvrijheid vrijwel nooit alleen. Ook wanneer je kijkt naar het landschap van trainers en coaches binnen gastvrijheid
Geschreven door: Jordy van Heese De eerste conceptversie hebben wij bij verschillende mensen uit onze doelgroep voorgelegd voor feedback met een vaste set vragen over inhoud,
Introductie vanuit OBER! OBER! Je werkt in de gastvrijheid vrijwel nooit alleen. Ook wanneer je kijkt naar het landschap van trainers en coaches binnen gastvrijheid
Geschreven door: Stijn van Boxtel Binnen gastvrijheid staat de mens centraal. We werken met gasten, klanten, cliënten en collega’s waar de dynamiek constant veranderd. Iedereen neemt
OBER! OBER! groeit. Zowel in de breedte als in de lengte. Misschien volg je ons op social media en heb je al het een en ander meegekregen. Het eerste officiële jaar van OBER! OBER! was een turbulent en bijzonder mooi jaar. Zo lanceerden we ons boek op 16 augustus 2021 en hadden we nooit verwacht wat daarna allemaal zou komen. In deze blog neem ik je mee in onze reis en naar wat dat voor jou of anderen kan betekenen.
Geschreven door: Stijn van Boxtel Het is goed om te beseffen dat iedereen verwachtingen heeft. Vaak bewust, soms onbewust. Maar wat zijn de verwachtingen van
Een guest journey komt overal voor waar producten worden verkocht of diensten worden geleverd aan klanten of gasten. Denk maar eens aan een kledingwinkel of aan een bezoek aan de kapper. Je komt binnen, de kapper begroet je vriendelijk en vraagt of je plaats wilt nemen in een zithoek. Er liggen tijdschriften, je krijgt wat te drinken en de muziek staat aan. Wanneer je aan de beurt bent, worden je haren gewassen en dan begint het knippen zelf pas.
Je ploft neer op een stoel op het terras en bekijkt dorstig de menukaart. Geduldig wacht je tot er iemand naar je toe komt om je bestelling op te nemen. Het duurt langer dan verwacht en je begint om je heen te kijken. Terwijl jij oogcontact met de ober zoekt…
Direct na de lancering van ons boek ontvingen wij enorm veel positieve reacties. Vrienden, familie en bekenden reageerden verrast en trots tegelijk. De keuze was destijds gemaakt om niet teveel mensen te betrekken bij het proces: we wisten namelijk zelf niet waar het zou eindigen.
Copyright © 2022 | All rights reserved | KvK: 86137778 | Made with ♥ by JorWebsites