OBER! OBER! Mystery visit
Zullen wij een hapje bij je komen eten?
Wij zijn Jordy en Stijn, twee vrienden met een enorme passie voor gastvrijheid en het helpen van anderen. Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?
Een mystery visit is dé methode om inzicht te krijgen van het gastvrijheidniveau binnen jouw bedrijf. Tijdens het bezoek letten we op zaken zoals: het gevoel wat wij krijgen, het gastvrijheid niveau, de hygiene, de etiquette, de menukaart en snelheid van service. We zijn kritisch, eerlijk en hebben de kennis en kunde in huis om het bezoek te vertalen naar kansen en bruikbare tips! Het detail zit in de kleine dingen die de gastbeleving naar een hoger niveau doen tillen.

Wat kun je verwachten?
In 2021 brachten wij ons boek voor de aanstormende horeca talenten uit. Deze gids bestaat uit verschillende modules die elk ingaan op een belangrijk onderdeel van een gastvrije service naar gasten, collega’s, clienten of patienten. Gastvrijheid is de sleutel tot succes van elke dienstverlenende organisatie.
Ben jij benieuwd naar hoe het er bij jullie aan toe gaat? Nodig ons dan uit voor een Mystery Visit! Wat is voor jou belangrijk? De manier van communiceren? Het juist afhandelen van klachten? Of juist meer bijverkopen? Geef aan waar je wilt dat wij extra goed op letten.
Dit verwerken wij in een eindrapport met een advies. Wij delen wat goed is gegaan en wat beter kan. De dag na het ontvangst van het rapport kun jij de eerste verbeteringen al doorvoeren. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
Wij kijken naar...
Alle gastvrijheid van a tot z
Vanaf het maken van de reservering tot het verlaten van het restaurant.
Manier van communiceren
De intonatie, verbale communicatie en vooral de non-verbale communicatie nemen wij kritisch onder de loep.
Jouw persoonlijke wensen
Ieder restaurant en ieder bezoek is anders. Waar wil jij dat wij specifiek op letten?
Onze werkwijze
In 6 stappen jouw Mystery Visit!
Formulier invullen
Vul het formulier in onderaan deze pagina zo volledig mogelijk in.
Intakegesprek
Online of telefonisch hebben wij een gesprek. Hier maken we kennis, definiëren we de behoeften en doelen van de Mystery Visit.
Het maken van de reservering
Jij gaat door met de bedrijfsvoering, wij doen de rest. We maken telefonisch een reservering voor het bezoek. De Mystery Visit is begonnen.
De Mystery Visit
Op een willekeurige dag komen wij onverwachts langs. Wij letten hierbij op alles op het gebied van gastvrijheid.
Eindrapport
Binnen een week kun jij het rapport verwachten met concreet advies. Deze is gedetailleerd en duidelijk. We focussen ons op 'quick-wins', die jij als ondernemer snel kunt uitvoeren. Tijd is namelijk kostbaar.
Evaluatie & implementatie
Weer telefonisch of online meten we jouw tevredenheid rondom de Mystery Visit en het eindrapport. Ook denken we graag mee in de implementatie van de aanbevelingen.

Waar letten wij op...

Online presentatie
Is je bedrijf vindbaar? Google? Tripadvisor? Socials? Eigen website? Hoe zit het eruit en waar is verbetering mogelijk?

Reservering / boeking
Hoe gemakkelijk is het maken van een reservering? En hoe reageert het personeel op uitzonderingen en speciale verzoeken?

Ontvangst
Is het een warm ontvangst? Worden we geplaceerd. Is er oogcontact? Is het duidelijk en toegankelijk?

Aan tafel / de kamer
Heeft het personeel echt aandacht? Worden er suggesties gegeven? Hoe gaan ze om met klachten?

Afscheid
Wordt de rekening goed gepresenteerd? Krijg ik nog aandacht na het afrekenen? Lopen ze mee naar de deur? Wat voor gevoel wordt er aan ons meegegeven?

Jouw persoonlijke wensen?
Is er iets waar jij graag wilt dat wij op letten? Geef het aan en wij zullen hier extra nadruk op leggen.
Veelgestelde vragen Mystery Visit
De informatie is op basis van onze vaste afspraken rondom een OBER! OBER! Mystery Visit. Een aantal van die afspraken vind je onderstaand per onderdeel. Heb je vragen? Voel je vrij om ze te stellen.
Stijn woont in Utrecht en werkt in Amsterdam. Jordy woont en werkt in Vlissingen. Om praktische en logistieke redenen is het daarom enkel mogelijk om in regio Zeeland of regio Amsterdam/Utrecht een Mystery Visit te reserveren. In overleg zijn er altijd nog meer mogelijkheden.
De inhoud van het bezoek varieert per locatie en organisatie. Wij kijken standaard naar de gehele Guest Journey: van het reserveren tot en met de thuiskomst. We kunnen daarnaast extra focus leggen op zaken die voor jouw belangrijk zijn. We gaan gemiddeld uit van een bezoek van minimaal 2 uur en 3 gangen.
Het is van belang om tijdig een OBER! OBER! Mystery Visit aan te vragen. Wij kunnen gemiddeld binnen een maand met elkaar kennis maken, een mystery visit uitvoeren en het implementatie plan bespreken. Je kunt een OBER! OBER! Mystery Visit aanvragen via het formulier onderaan deze pagina. Vul het formulier zo volledig en duidelijk mogelijk in. Dan kunnen we snel doorpakken.
De prijs bestaat uit gemaakte kosten tijdens het diner voor 2 personen + eenmalig €150 exclusief BTW. Alles zal via de eindfactuur verrekend worden.
Na het bezoek kun je van ons een gedetailleerd maar duidelijk rapport verwachten. Hierin beschrijven we de gehele Guest Journey, de dingen die goed zijn gegaan en de dingen die beter kunnen. Het resultaat is een concreet rapport waarbij de volgende dag al actie op ondernomen kan worden. Tijd is schaars en we focussen ons daarom op quick-wins voor jou als ondernemer.